setritesnami.sk

Edit Content
Poistná udalosť v životnom poistení

Čo robiť v prípade poistnej udalosti v životnom poistení

1. Nahláste poistnú udalosť poisťovni
  • Poistnú udalosť nahláste čo najskôr svojej poisťovni alebo vášmu sprostredkovateľovi poistenia. Hlásenie poistnej udalosti môžete vykonať online alebo telefonicky.
  • Nahlásenie poistnej udalosti vám odporúčame vykonať čo najskôr a okrem dokumentu hlásenia poistnej udalosti je potrebné predložiť lekárske správy o priebehu liečby a prípadne ďalšie dokumenty.   

V prípade poistných udalostí, ktoré boli riešené políciou, musí byť doložená kópia správy z ukončenia vyšetrovania poistnej udalosti. V prípade, ak sa jednalo o pracovný úraz, musí byť doložená kópia správy preukazujúca záver šetrenia pracovného úrazu (Inšpektorát práce).

TIP: Podrobnejšie informácie o dokumentoch, ktoré musia byť doložené a o  termínoch (podľa uzavretých doplnkových poistení/pripoistení a typov poistných udalostí), ktoré sa musia dodržať, vás bude poisťovňa informovať. 

2.) Doplňte kompletnú lekársku správu
  • Ak poisťovňa potrebuje informácie o postupe liečby, alebo iný záznam z lekárskej dokumentácie klienta, kontaktuje ošetrujúceho lekára. Ak lekár nereaguje promptne, môže sa šetrenie predĺžiť.  V tom prípade poisťovňa informuje aj klienta o tom, že oslovila lekára.  Klient tak môže poisťovni dodať požadovaný dokument aj sám, ak ho má k dispozícii a urýchli tým šetrenie poistnej udalosti.
  • Ak nesúhlasíte s výsledkom šetrenia poistnej udalosti, a sumou na výplatu, môžete poisťovňu kontaktovať a požiadať o prešetrenie/odvolanie sa. Takéto odvolanie musí poisťovňa riešiť a opätovne posúdiť vašu poistnú udalosť,  štandardne to trvá do 30 dní.

Kontakt

Zavolajte nám

‭+421 904 573 996‬

Otváracie hodiny

Pondelok – Piatok
8:00 – 17:00 

Napíšte nám

info@setritesnami.sk

Zanechajte nám správu

Máte otázku alebo potrebujete poradiť v konkrétnej oblasti? Vyplňte náš kontaktný formulár, zadajte oblasť záujmu a my sa vám ozveme.